POLITICA DE RETURNARE

Informații despre companie:

  • Numele companiei: Loris Parfum S.R.L
  • Adresă: Urziceni.50A HALA B, Afumați, București, 077010, România
  • Cod fiscal: RO47852084
  • Telefon: +40 737 377 333
  • Email: office@parfumloris.ro
  • Site web: www.parfumloris.ro

1. Dreptul de retur

Conform legislației în vigoare din România, clienții au dreptul de a returna produsele achiziționate de pe www.parfumloris.ro în termen de 14 zile calendaristice de la data primirii acestora, fără a specifica un motiv.

Pentru a exercita acest drept, Clientul trebuie să notifice Compania în scris prin email la office@parfumloris.ro, înainte de expirarea perioadei de retur.


2. Condiții de retur

Pentru a putea fi acceptat, produsul returnat trebuie să îndeplinească următoarele condiții:

  • Produsul trebuie să fie în stare originală, nedeteriorat și neutilizat.
  • Produsul trebuie să fie returnat în ambalajul original, împreună cu toate accesoriile și etichetele.
  • Clientul este responsabil pentru ambalarea corespunzătoare a produsului pentru a preveni deteriorările pe durata transportului.

Produsele care prezintă semne de uzură, sunt deteriorate sau nu sunt returnate în ambalajul original nu vor fi acceptate pentru retur.


3. Procedura de retur

Pentru a iniția un retur, Clientul trebuie să urmeze pașii de mai jos:

  1. Notificarea returului: Trimiteți un email la office@parfumloris.ro cu detaliile comenzii (numărul comenzii, data achiziției) și informații despre produsul pe care doriți să îl returnați.
  2. Confirmarea returului: După ce notificarea este primită, Compania vă va contacta pentru a confirma detaliile returului și pentru a vă oferi instrucțiuni suplimentare privind adresa de returnare.
  3. Expedierea returului: Clientul trebuie să expedieze produsul către adresa indicată de Companie în termen de 14 zile de la primirea confirmării. Clientul este responsabil pentru costurile de expediere a returului, cu excepția cazurilor în care produsul este returnat din cauza unui defect sau a unei greșeli a Companiei.
  4. Procesarea returului: După primirea și verificarea produsului returnat, Compania va procesa returul în termen de 7 zile lucrătoare. În cazul unui retur valid, suma plătită va fi rambursată folosind aceeași metodă de plată utilizată pentru achiziție.

4. Rambursări

4.1 Timpul de procesare a rambursării:
Rambursarea va fi efectuată în termen de 7 zile lucrătoare de la confirmarea returului. Timpul necesar pentru ca suma rambursată să apară în contul Clientului poate varia în funcție de instituția bancară.

4.2 Metoda de rambursare:
Suma rambursată va fi returnată prin aceeași metodă de plată utilizată la achiziție. În cazul plăților cu cardul, suma va fi creditată în contul bancar asociat cardului utilizat la cumpărare.


5. Produse defecte sau greșite

În cazul în care Clientul primește un produs defect sau greșit, acesta poate solicita returnarea produsului pentru a primi un produs de înlocuire sau rambursarea integrală a sumei plătite. În astfel de cazuri, costurile de retur vor fi suportate de Companie.

Clientul trebuie să notifice Compania în termen de 48 de ore de la primirea produsului defect sau greșit, trimițând un email la office@parfumloris.ro cu detalii și fotografii care să ateste problema.


6. Excepții de la politica de retur

Nu se acceptă retururi pentru următoarele categorii de produse:

  • Produse care au fost desigilate și utilizate din motive de igienă și protecția sănătății (ex: produse cosmetice, parfumuri etc.).
  • Produse personalizate la cererea Clientului.

7. Contact pentru retururi

Pentru întrebări suplimentare sau clarificări legate de procesul de retur, ne puteți contacta la:

  • Email: office@parfumloris.ro
  • Telefon: +40 737 377 333
  • Adresă: Urziceni.50A HALA B, Afumați, București, 077010, România